Friday 16 November 2012

Super Cars Datuk Lee Chong Wei di hari perkahwinannya..


Jika anda adalah salah satu bintang sukan negara terkaya dan paling berprofil tinggi, apa cara yang lebih baik untuk berkahwin daripada muncul di rumah pengantin perempuan dengan rombongan super cars, kan?

Wira Malaysia badminton, Dato 'Lee Chong Wei - yang baru-baru berkahwin kekasih beliau sebelas tahun, Wong Mew Choo - tiba di kediaman pengantin perempuan pada pagi 9 NOV untuk majlis teh (tea ceremony) itu diiringi oleh sepasukan super cars - dengan polis pengiring (escort u'olls)! Check out video di bawah:

gilo kayo...

Pemain bedminton yg berumur 30 tahun itu menyebabkan satu kekecohan yang agak besar di luar kawasan kediaman Mew Choo itu apabila beliau hadir dengan armada supercar milik beliau yang termasuk sebuah Rolls Royce Ghost, 2 buah Lamborghini, sebuah F430 Ferrari dan Bentley seta beberapa Continental Flying Spur sedan. what a way to make an entrance right??? (speaking kau)


Tak terkejut jika beberapa super cars itu milik DLCW; kerana beliau sendiri mengaku memliki beberapa super cars i, termasuk  RM1.2 juta Lamborghini Aventador putih.

Digelar sebagai wedding of the year, perkahwinan Chong Wei dan Mew Choo telah diadakan selama dua hari di KL Convention Center, dan telah dihadiri oleh royalti dan VVIP, termasuk Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah, Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah dan Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak.


p/s kalah Scha & Awal tau..hehe



No comments:

Post a Comment

cer komen..cer komen...